Betiltották az abortusz hirdetést
2012. július 21. írta: kameszka01

Betiltották az abortusz hirdetést

abortusz_utani_gasztanacsadas_clip_image010.jpg

Eredményre vezetett a Vas Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőségén Bana Tibor országgyűlési képviselőnek, a Jobbik Vas megyei elnökének közérdekű bejelentése. Felhívta a felügyelőség figyelmét arra, hogy a Google keresőbe beírt "terhességmegszakítás", "terhességmegszakítás ára", "terhességmegszakítás módszerei" kifejezések esetén a legelső találat "A gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól" szóló 2008-as törvény által tilalmazott reklám. A reklámra kattintva egy Szlovákiában található klinika direkt módon a magyar fogyasztókhoz szóló felhívása volt látható, amely a törvény fent hivatkozott szakasza szerint tilalmazott módon terhességmegszakítást reklámoz. A felhívás kimondottan magyar fogyasztók részére szól, amit egyértelműen bizonyít, hogy a kérdéses felhívás így kezdődik: "Tisztelt magyarországi érdeklődők!"

A felügyelőség a közérdekű bejelentés kivizsgálása érdekében hatósági eljárást indított a terhességmegszakítás reklám közzétevője, a Google Budapest, valamint a gazdasági reklámhirdetés szerkesztője, a szlovák CS Salvus s.r.o. társaság ellen. A képviselő sikerként értékeli, hogy a Google Budapest megszüntette a jogszabálysértő reklámtevékenységet, a szlovák cég ellen az eljárás folyamatban van.

Bana Tibor várja  az ügy folytatását, s ígéri: hasonló jellegű esetek ellen a továbbiakban is határozottan fellép.

 

www.vasnepe.hu - Némethy Mária


A bejegyzés trackback címe:

https://rabakalman.blog.hu/api/trackback/id/tr664669992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szűcslaci 2012.07.22. 08:38:08

Az internet fillfull with tiltott - vagy legalábbis nálunk tiltott - dolgokkal. Igaz, nem magyar nyelven. Elsőként tehát a BING, Googli Translator betiltása, a nyelviskolák felszámolása javallott, illetve egy államilag szabályozott tartalomszűrő.

neoteny · http://word.blog.hu 2012.07.22. 08:47:41

@flimo13:

Mivel George Carlin saját bevallása szerint sem viseltetett semmi szimpátiával az emberek iránt, fölösleges komolyan venni a propagandáját.

baliquez 2012.07.22. 08:57:05

@Flúgatlan: el vagy tévedve - akkor ember HA megszületik ÉS nevet kap. Addig csak báb. Lepke és politikai.

Abortuszkérdésben pedig egyvalakinek van döntő szava, az anyának, mert a kis parazita az ő legszemélyesebb testében fejlődik, nem pedig Krisztus testében, szóval valláséknak kurva nagy kuss legyen.

Ha mindenáron szeretnének tenni valamit a Szörnyű Nemzetvesztés és Tragikus Népességfogyatkozás ellen akkor vágják vissza az ingyenélők gyerekgyárának állami szponzorálását, és lám, hoppáhoppááá, egyből meg fog ugrani a magyargyerök létszám ha a kedves szülő előtt nem a 80% kreol ovis/iskoláspajtások rémképe feszül.

Meg a létbiztonság, meg a gyarapodás biztonsága. Ezek környezetek, amik feltételeit a politikusoknak KELL megteremteni, azért fizetjük őket, nem nyaralóra meg audira adjuk a lét. Addig pedig pofa sutba amíg nem teljesítenek.

Bana Tibor meg érdekes dolgokat guglizik, valahogy sosem éreztem ingert hogy ráguglizzak a témára.

neoteny · http://word.blog.hu 2012.07.22. 09:04:25

@baliquez:

"akkor ember HA megszületik ÉS nevet kap"

Akkor lesz belőle egy személy.

"egyből meg fog ugrani a magyargyerök létszám ha a kedves szülő előtt nem a 80% kreol ovis/iskoláspajtások rémképe feszül"

Aha. Mert ugye minden társadalomban ahol csökkent a népességszaporulat az azért volt mert a szülők ötből négy nem-fehér ovistársat vizionáltak hófehér csemetéik mellé.

Flúgatlan 2012.07.22. 09:04:58

George Carlin: hát ez egy nagy hivatkozási alap! Egy komédiás!

Aki ilyeneket mond:

"I have absolutely no sympathy for human beings whatsoever. None."

Ilyen duma után nem lehet komolyan venni tőle semmit. Miért nem öli meg magát, hisz ő is ember? Vagy ő egy ember feletti lény, akinek a küldetése, hogy meggyőzze az embereket arról hogy csak kárt okoznak a szent, sérthetetlen természetnek? Undorodom az ilyen embergyűlölő dumáktól.

nova76 2012.07.22. 09:10:10

@Flúgatlan: "mindent embernek kell tekinteni, amiből felnőtt ember válhat" - fúúú, bameg, mennyi tömeggyilkos van ebben az országban...

Netuddki. 2012.07.22. 09:11:25

Hát pedig lenne előnye a hirdetésnek. Ha már 50-60 éve lett volna ilyen, akkor lehet pár megélhetési politikussal kevesebb lenne...

piefke 2012.07.22. 09:14:52

@Flúgatlan:

"mindent embernek kell tekinteni, amiből felnőtt ember válhat" - Húúú, jaj, de jó!!! Ezek szerint szabadon kiirthatók azok a gyerekek, akik valamiféle olyan betegségben szenvednek, amely miatt nem érhetik meg a felnőttkor???

Annyira átgondolt az álláspontod, mint amennyire ez a mondatod...

Látszólag igazad van? valóban gondolni kellene mindenkinek a védekezésre... Meg is kell ennek érdekében tenni mindent (családon belül és az oktatásában, médiában, politikában, stb...), ám az ember már csak ember - és itt nem akarom idézni a közkeletű mondást az erekció és az észleállás között.

Mármost, ha ez így van (éspedig így van), akkor szükség van "többlépcsős védelemre". Sokkal jobb az abortusz, mint amilyen sors várhat egy nem akart gyerekre, aki ráadásul még (a statisztikák szerint) általában szegény közegben is nő fel. Esetében ui. sokkal kevésbé valószínű az, hogy a társadalmat erőforrásokban gazdagító polgár válhasson - sokkal nagyobb a valószínűsége az ellenkezőjének.

Netuddki. 2012.07.22. 09:16:24

@baliquez: "Bana Tibor meg érdekes dolgokat guglizik, valahogy sosem éreztem ingert hogy ráguglizzak a témára."

Na, ez az egésznek a lényege! Kijatököm guglizik rá ezekre a szavakra? Lehet éppen a tiboréknál lett volna szaporulat csak még nem voltak biztosak benne akarják-e a kis purdét egy ilyen Magyarországra? Ha csak a más farkával verők hozzászólásait nézem kétségeim támadnak...

nemsirunk 2012.07.22. 09:17:42

@Szűcslaci: Jó úton haladunk arrafelé. Lásd: nyitás kelet felé, kínai/orosz módszerek tanulmányozása és átvétele, ezzel együtt távolodás az európai értékektől és közösségtől.

Netuddki. 2012.07.22. 09:19:03

@piefke: "Sokkal jobb az abortusz, mint amilyen sors várhat egy nem akart gyerekre, aki ráadásul még (a statisztikák szerint) általában szegény közegben is nő fel."

Na, mondjuk nem erre a kategóriára jellemző, hogy 150ezerér megy abortálni...

Egyedi nicket kell megadnod · http://irkalmanyok.blog.hu 2012.07.22. 09:19:26

@chipanddale74: Ja, csak a magzatnak nem. Nem is róla szól a dolog.

Netuddki. 2012.07.22. 09:28:28

De félre a tréfával!
Nemtom ebből az egész sztoriból a vérescsipájúak leszűrték-e a tanulságot?

Ez a bana tibor megélhetési politikus gyerök vagy ostoba vagy kétszínű. Ezzel az egész cécóval pont a szlovák klinika nyerte a legtöbbet. Ugyanis aki még nem hallott volna róluk az most hallhatott. Jé, szlovákiában némi zsetonért el lehet kerülni a megaláztatást és az egyéb ezzel járó hercehurcát.

Gratulálok a képviselő pajtásnak. Legközelebb ha ilyet tesz akkor tessék szépen csendben csinálni, és nem a sajtó bevonásával, amolyan én vagyok a faszagyerek módon! Persze-persze akkor hol van a 15 perc hírnév? Vagy esetleg a klinikától is teccett némi kp.-t kapni ezért az egész akcióért???

Tanulság?
1. Nem hallottam idáig erről a szlovák klinikáról.
2. Nem hallottam még erről a bana tibor nevű megélhetési képviselőről. Pedig vazs megyei vagyok.
3. Vazs megye Vazsvár, ott terem a legvár...

Netuddki. 2012.07.22. 09:32:31

@kovi1970: Ja, és keresztényi erkölccsel ne jöjjön senki! Ha rengeteg spontán vetélést nézzük és azt mi folyik a világban akkor a mindenható egy szadista állat...

Csigafattyú 2012.07.22. 09:39:46

@OkoskaTo:rp: Az ilyenek, mint te, élő érvek az abortusz mellett.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.07.22. 09:47:48

@Csigafattyú: Miért?
Mi a baj okoska hozzászólásával?
Mi tesz az abortusz melletti érvvé?

Anti Anyag (törölt) 2012.07.22. 09:48:33

Bele kellett volna azt is írni, hogy liberális és akkor mindenki jól járt.

Hosszabb távon is:)

Karipapa01 2012.07.22. 09:54:03

Nem tudtam elolvasni, mert közben leszedték, de felmerül bennem a kérdés, hogy biztosan hirdetés volt-e, vagy inkább tájékoztatás? Az abortusszal kapcsolatban pedig: egy nőt belekényszeríteni egy számára elfogadhatatlan és az egész életére kiható helyzetbe az egyértelműen erőszak! Mivel nemhez kötött, mondhatnám úgy is, hogy nemi erőszak. Törvényi szinten! Ez igen !

VI. Béla 2012.07.22. 10:02:18

Büszkék lehettek magatokra.

neoteny · http://word.blog.hu 2012.07.22. 10:07:45

@Karipapa01:

"biztosan hirdetés volt-e, vagy inkább tájékoztatás?"

Hirdetés: tájékoztatás egy üzleti alapú ("fizetős") szolgáltatás létezéséről ill. elérhetőségéről.

Hangyaboy 2012.07.22. 10:21:09

@pcomment: Szerintem mindenkinek joga van eldönteni, hogy akar-e, illetve hány gyermeket akar. Ez is kezd a kommunizmushoz hasonlítani, amikor az illetékes elvtárs majd dönt.Nehogy a Harrach - féle gyaur döntse el, hogy ki és hány gyereket szüljön.

Karipapa01 2012.07.22. 10:26:55

@neoteny: Köszi, mint mondtam, lekéstem arról, hogy elolvassam. A kérdést is csupán azért tettem fel, mert bizonytalan voltam, ugyanis manapság szokássá vált, hogy a saját igazság érdekében nagyon hajlamosak az emberek (főként a politikusok) a sarkításokra. Ilyen alapon pedig bármi lehet. Mégegyszer köszönöm a tájékoztatást.

kuki123 2012.07.22. 10:32:18

Igazándiból veri itt mindenki a nyálát...csak azt felejtik el:

hogy az a büdös luvnya ribanc kurva 14-16-18 évesen mi a faszért dug koton nélkül? és a köcsög szaros tejfelszájú miért élvez bele?
Főleg ha tudja, hogy nem akar gyereket.

Tipikus esete a dohányosnak aki azért fizet a cigiért hogy megdögöljön, aztán azért hogy ne dögöljön meg és sápítozik hogy nem kap jó ellátást meg egy új tűdőt...májat vesét gyomrot...stb

Az ok: agy és IQ hiány, az előre nem gondolkodás teljes hiánya.

kvadrillio 2012.07.22. 10:35:52

tipikus: "Kontraszelekció

Nem előnyös vagy káros tulajdonságok megjelenése a kitenyésztett új tulajdonságok kísérő jelenségeként. A társadalom számára hátrányos, az érdemteleneknek kedvező kiválasztás, kiválogatódás."

h.

timargabor · http://kard.blog.hu 2012.07.22. 10:42:51

@kuki123: "mi a faszért dug koton nélkül?" - pont azért szvsz.

fourgee 2012.07.22. 10:44:30

Na, összefoglalva: egy szlovák klinika olyan hirdetést szeretett volna terjeszteni, ami magyarországon tiltott, ebben a Google segítségére volt. Egy képviselő ezt jelezte hogy szabályt sértenek, erre a Google leszedte a hirdetést. Erről szól a történet, de ahogy a kommenteket olvastam, elég szépen kiszínezték sokan :)))

Kíváncsian várom, hogy a nem megfelelően elhelyezett dohányreklám, vagy alkoholreklám esetében ha egy képviselő ezt jelezné, abból milyen történeteket tudnátok itt kerekíteni :)

Biztosan lenne benne "nemzeti magyar pálinkamaffia", meg hasonlók :))) Remélem a Zwack nem szünteti meg a Kosher pálinka gyártását, mert az is majd a Jobbik hibája lesz :)))

kód 2012.07.22. 10:47:52

@kuki123: Különös, hogy egy felnőtt embernek ez újdonság (már ha felnőtt vagy, ha nem akkor tekintsd úgy, hogy most apád helyett apád leszek): az a helyzet, hogy nincs tökéletes védekezési módszer. A guminak és a gyógyszernek is elég magas a hibaszázaléka.

Pipas 2012.07.22. 10:51:39

@Flúgatlan: "Szerintem ez nagyon egyszerű ügy: mindent embernek kell tekinteni, amiből felnőtt ember válhat, ha nem állítják meg mesterségesen a fejlődését."

Ebben az esetben minden nő büntetendő, aki megtagadja a közösülést velem. :)

genyamagyar 2012.07.22. 10:52:11

Jobbikosoknál az abortusz tilos, de a pornóban meg egyenesen kívánatos résztvenni.

lionking 2012.07.22. 10:52:50

Engem leginkább az idegesít ebben a dologban, hogy mért kell nekem mint ateistának vallási alapon élni az életem? Mivel az alaptörvény is már Isten nevével indul, aztán meg folyamatosan keresztény elvekről megy a duma, (és akkor a hazai más ideológiát és vallást gyakorlók is itt sértve vannak, csak azt nem értem mért vannak csendben)
szóval ne akarja nekem a pártunk és kormányunk az életemet vallási és ideológiai alapon meghatározni, mert az sérti a szabadságjogom és az önrendelkezésem.
Sőt a vallásgyakorlási jogom is mert jogom van vallástalannak lenni. és ha aszerint óhajtok élni akkor ez a Harrach féle pondróknak ne okozzon már fejfájást. Én sem szólok bele hogy ő esténként imádkozik-e és ha igen akkor kihez.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.07.22. 11:05:50

Ne haragudjatok de ez az abortusz téma olyan,hogy szerintem attól is függ hogy milyen ember lesz az illetőből.
Mert egy gyilkosra mondhatja az ember,hogy miért nem vetette el az anyja....

tapasz13 2012.07.22. 11:10:29

@Flúgatlan: ...hát ez tényleg korszerütlen és maradira sikeredett.A szabadság része a nők önrendelkezése.

Karipapa01 2012.07.22. 11:13:08

@lionking: "Engem leginkább az idegesít..."

Hogy neked milyen igazad van! Az, hogy a KDNP fogja a segédkormányt senki nem kötelezhet arra, hogy eltérjen a vallási hovatartozásától. Legalábbis egy jogállamban !

kuki123 2012.07.22. 11:21:41

@kód: Nem tudom hány éves lehetsz...de ilyen hülyeségeket ne terjesszél mert magadat járatod le.

A fogamzásgátló tényleg nem 100% ez tény és köztudott de azért ez is meg van úgy 90% körül. Ha teszem azt szedi a csaj még akkor is több probléma
(egyébként abszolút ellenzem a szedését)

De a kotonnal nagyon félre informáltak téged...
ha csak nem szakad el (azért annak elég vad szexnek kell lennie...vagy száraznak a csaj) vagy szándékosan nem keni rá a spermát a vaginára...ott bizony gyerek nem igen lesz
és ez kurvára 100%

de legyen 99,9999% akkor is abból ennyi abortusz nem lesz édesapa

Arról már nem is beszélek hogy ha látom hogy ajj ez bajos lesz...akkor nem várom meg a dolgot és esemény utánit vesz be...és megy a dokihoz...nem várja meg amíg abortuszt kell csinálni.

Ha volt esze dugni akkor vállalja a gyereket is..nem olyan nagy dolog... elnézve a cigányok szaporulatát.

gorillka 2012.07.22. 11:32:37

a gyereket ketten csinálták (mindkét fél örömére, jó esetben), de utána csak a nőé a kockázat.
A 9 hónap terhesség, a szülés és utána az a laza, élethosszig tartó, de első kb 21 év biztosan anyaság.
Innentől övé a döntés, hogy a pillanatnyi örömért szeretne-e ennyivel "fizetni".
És úgy gondolom, hogy ebbe férfi ne szóljon bele.

gorillka 2012.07.22. 11:35:06

Ja, még a fogamzásgátló tabletta kicsiny hormonlökete, vagy az esemény utáni tabletta izmosabb adagja is a nő kockázata.
Várnám, hogy a kutatók előrukkolnának végre már valami jóféle férfi-fogamzásgátlóval. ;)

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.07.22. 11:37:18

Én csak azt nem értem, hogy ha szabad pálinkát, pálinkafesztivált reklámozni, akkor mi a baj az abortusz reklámozásával?
Kevés aljasítóbb dolog van a pálinkánál, és mégis, a reklámokon keresztül pozitív képet festenek róla.

anyu 2012.07.22. 11:40:20

Nomost a hirdetést leszedhették, de kb kétszámjegyű intelligenciahányadossal bárki, aki jobban tart a hagyományos abortusz okozta szövődményektől ( és ez megér neki kb százezer ft-ot ) utánanéz a lehetőségeknek majd elmegy Bécsbe vagy Pozsonyba elvégeztetni a terhességmegszakítást.

Nomost akinek ez nem fontos és/vagy csóró, hátrányos helyzetü az vagy elmegy az SZTK-ba vagy megszületés után elássa ( vagy lebukik vagy nem ) vagy megszüli, aztán ha lány lesz eladhatja 15 évesen Amszterdamba, mert nekünk Krisztus nevében csak az embriók a fontosak.

Timil 2012.07.22. 11:40:28

@kuki123: "Ha volt esze dugni akkor vállalja a gyereket is..nem olyan nagy dolog"

Mert a szex, az valami bűnös és erkölcstelen dolog, amit nem is lenne szabad művelni, de ha már valaki mégis erre vetemedik, akkor kapjon érte büntetést is?

fourgee 2012.07.22. 11:44:30

@gorillka: "Várnám, hogy a kutatók előrukkolnának végre már valami jóféle férfi-fogamzásgátlóval. ;)"

Ha meg is csinálják egyszer, nem lesz sikeres. Gondolj bele megkérdezed a partneredet, hogy "szeded rendesen a tablettáidat?", ha nem szedi akkor is az lesz majd a válasz, hogy "Persze, persze, ne aggódj már, folytassuk!".

Na és akkor majd jön a szöveg hogy hiába szedik azt is, nem nyújt 100%-os védelmet :))))

anyu 2012.07.22. 11:55:37

KDNP bácsik döntenek a plebs helyett, csakhogy a népnek kb harmada hívő, akármennyire tolják a vallást, de ma is néztem itt a közeli katolikus templom előtt kb 20 nyugdijas jött ki miséről és elsősorban nem őket érinti a nem kivánt terhesség problémakör.

Illetve az ismeretségi körben az a három házaspár akinek volt abortusza, pont azok vallásosak, mert amikor 15 meg 20 éve még esküvő előtt teherbe estek, jobban féltek a szülők, rokonok megjegyzéseitől, mint az abortusztól.

Tragikus ez az egész hercehurca, 2012-ben ott tartunk, hogy szenvedjen, bünhődjön a büdös, ha már kefélni volt kedve :-(

szülje meg vagy mehet a megalázó műtétre, ha nem akar szülni

csacsifül 2012.07.22. 12:00:38

Ez a sok idióta, az mind abortuszmaradvany, csak az agyát sikerült lekotorni!
A drága papok ugye ezért szeretik a fiúkat! Ott nem eshet "balaset"!
Eftikéim! Oszt úgy má könnyen
prédikálnak!

fourgee 2012.07.22. 12:25:26

@anyu: "Tragikus ez az egész hercehurca, 2012-ben ott tartunk, hogy szenvedjen, bünhődjön a büdös, ha már kefélni volt kedve :-("

1. meg kell változtatni a szabályozást ezekkel a reklámokkal kapcsolatban.

2. ingyenessé kellene tenni a fogamzásgátlást a fiatal korosztály számára.

Ha ez a kettő teljesülne, nem lenne itt miről vitázni.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.07.22. 12:33:07

@fourgee: miért csak a fiatal korosztály számára?

fourgee 2012.07.22. 12:48:26

@kolbászoszsömle: Mert a 14-18 közötti fiatalok jellemzően nem dolgoznak, hanem iskolába járnak. Az árak egyre magasabbak , "zsebbpénzből" egyre nehezebb kigazdálkodni. Ha eleve ingyen kapnák, az nevelő hatású lenne.

kanálwarrior 2012.07.22. 12:53:12

Az abortusz jó, aki másban hisz az buzi. Azok meg dögöljenek már meg, nem?

kanálwarrior 2012.07.22. 12:55:43

@fourgee: "2. ingyenessé kellene tenni a fogamzásgátlást a fiatal korosztály számára."

Na, komolyan is hozzászólok. Az mit oldana meg? Ezek messze nem 100%-os KÖZEL 100%-os biztonságot ha nem szexelsz.

kanálwarrior 2012.07.22. 12:56:39

@kanálwarrior: Mármint:

Ezek messze nem 100%-os módszerek. Egyedül az ad KÖZEL 100%-os biztonságot ha nem szexelsz.

gorillka 2012.07.22. 12:57:06

@fourgee: és itt a válasz a gumira is...

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2012.07.22. 13:13:50

@Flúgatlan: érdekes, hogy sok szélsőliberális a gyilkosokból "ember lehet még belőle" alapon akar ember faragni, jobb börtön körülmények, halálbüntetés tiltása és mindenféle alapon

míg egy magzat nekik semmi...

fourgee 2012.07.22. 13:21:05

@kanálwarrior: "Egyedül az ad KÖZEL 100%-os biztonságot ha nem szexelsz."

Na igen, de pl. a mostani élelmiszerek nagyban felelősek az elhízás, cukorbetegség, rák, stb kialakulásáért, tehát akkor ne is együnk inkább semmit?

Sőt, közlekedési balesetben is sokan meghalnak naponta, autókat se használjunk. Vannak dolgok amiket nem lehet kivédeni, de bizonyos módszerekkel a minimálisra csökkenthetjük a kockázatot.

Képzeld el, nem lenne légiirányítás, mennyi baleset lenne már. Mindenki azt mondaná hogy milyen veszélyes repülni. De szerencsére vannak jó szabályok, van légiirányítás, így nem is nagyon van olyan hogy 2 gép összeütközik a levegőben :)

kanálwarrior 2012.07.22. 13:35:35

@endike: Azt vágod hogy a halálbüntetés növeli a bűnözést? Aki vissza akarja állítani az a bűnözést akarja növelni. Az ilyen ember legjobb esetben magyarellenes. Menj ki Szlovákiába, azt vezettesd be ott, azzal még jól is járnánk.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.07.22. 13:40:58

@fourgee: A munkanélkülieknek sincs pénzük, és ez lehetne az egyetlen szórakozásuk...

Karipapa01 2012.07.22. 13:50:53

@fourgee: "2. ingyenessé kellene tenni a fogamzásgátlást a fiatal korosztály számára."

Most aztán mindegy, hogy ingyenes, vagy sem! A megélhetési gyerekgyártók úgysem fogják használni, akivel meg megtörtént a "baleset", lehet, hogy eddig is használta, csak akkor pont nem, de az is lehet, hogy a teherbe esés nem az előzőleg elképzelt folyamatot hozta magával és akkor az államtól az anyáig, apáig mindeni nagy szarban van! De hát ez egy-két nagymagyart, meg nagy "keresztényt" mit érdekel? Ők csak túráztatják a pofájukat, meg tetszelegnek a nagy "életmentő-hazafejlesztő" szerepben és szarnak rá az utólagos következményekre, nekik a mai szereplés a fontos. Ez biztosítja (elképzelésük szerint) a jövő évi megélhetési politikusi jövedelmüket! De hát "ahol gyalulnak, ott forgács is van..." Rohadjanak meg... !!!

neoteny · http://word.blog.hu 2012.07.22. 13:51:54

@kolbászoszsömle:

"az egyetlen szórakozásuk... "

A kutyán kívül a könyv az ember legjobb barátja, a kutyán belül pedig túl sötét van az olvasáshoz.

Failer 2012.07.22. 13:58:53

@Zoxo: Nem, de adwords hirdetéseknél elég konkrétan lehet szabályozni a hirdetés helyszínét. Ha magyar kereső dobta ezt ki akkor célzottan (segítek, tudatossan) állították be a magyar területet. Ez a magyar törvényekbe ütközik, így tiltott.

kód 2012.07.22. 14:11:47

@kuki123: "Nem tudom hány éves lehetsz...de ilyen hülyeségeket ne terjesszél mert magadat járatod le."

Az a helyzet, hogy te beszélsz hülyeségeket, és te égeted magad egyre jobban. Ha vennéd a fáradságot - legalább akkor amikor szólnak neked, hogy hülyeséget beszélsz -, és inkább utánanéznél, mielőtt tovább ismételgeted ugyanazt a marhaságot, akkor nem kerülnél ilyen kínos helyzetbe.

10, azaz tíz másodperc volt az első google találatig. Ehelyett írtál itt nem tudom hány perc alatt egy semmi újat nem tartalmazó hozzászólást: szexologia.blog.hu/2007/09/03/pearl_index_fogamzasgatlasi_modszerek

Az óvszer hibaszázaléka évente 3-4%. Nem 0,0001%, ahogy azt te az ujjadból szoptad. Végülis csak 4 nagyságrendet tévedtél :)

neoteny · http://word.blog.hu 2012.07.22. 14:16:59

@kolbászoszsömle:

Igen, az új kiadású könyv.

Mindenesetre tréfásnak találtam hogy a nemi életet említetted mint végső (mert "legolcsóbb") szórakozást a munkanélküliek számára... nem kellene annyira literálisan venni az "elbaszni az időt" kifejezést.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.07.22. 14:45:14

@neoteny: itt csak arra reagáltam, hogy miért a fiatalok fogamzásgátlását kéne támogatni,miért nem az emberekét?

Ha borra nincs pénze, miből vegyen kotongumit?
Aztán mink meg tartsuk el a kis purdét, amíg bűnözni nem kezd...

Rosszalvó 2012.07.22. 14:52:13

Az abortuszt támogatókat kár, hogy nem küreteltette az anyjuk időben

Anti Anyag (törölt) 2012.07.22. 14:52:47

Ja, erről lehet, ha pedig valaki a holokausztról, vagy a cigány bűnözésről tájékoztat, akkor rohadt náci.

Azért szét kellene néznie egyeseknek. Szerencsére ott tartunk, hogy már csak egyeseknek.

nu pagagyí 2012.07.22. 15:35:38

Szerintem ez a reklám csak azoknak szól, akik terhességmegszakításra készülnek. Nem tudom a Jobbikos képviselőt ez miért zavarja, ő biztosan nem fogja igénybe venni, a feleségében már nem vagyok biztos.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2012.07.22. 15:36:30

@Flúgatlan: Akkor a spermat is, meg a petesejtet is. Ergo ha olyan fogamzasgatlot hasznalsz, ami spermiumot ol, gyilkos vagy , hiszen a spermiumbol potencialis felnott valhatna, ha...

Azert alljunk mar meg , attol meg, hogy valami sejtcsomo ( elso par hetben meg az) , meg nem lesz elo ember. Jogi formaban sem.

Tegyuk fel valakinek ikrei lennenek, de az egyik jobban fejlodik, mig a masik elhal. Ergo ra lehetne huzni, hogy az elo "ikerteso" megolte a tesojat. Nem fogjak rahuzni.

nu pagagyí 2012.07.22. 15:38:44

@tildy:): Csak törvény kérdése, le kell szállítani a büntethetőség határát embrionális szintre.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2012.07.22. 15:44:33

@kuki123: Nem csak nem 100%, hanem rengeteg mellekhatasa is van. En kb 5 felet probaltam, es fura modon a szedes illetve a hasznalat befejezesevel megszuntek a panaszok. Amelyek igen valtozatosak voltak, volt amelyik mart, volt amelyik hiszterikava tett, volt amelyiknel rendszeres fejfajas volt, volt amelyika libidot csokkentette le olyan szintre , hogy magam is meglepodtem. Volt ami vizesedest okozott, volt amitol 2 honap alatt 10 kilo szaladt fel.....

Normalis kivizsgalas ( ertsd vervetel, hormonvizsgalat, stb) nem volt, volt olyan doki aki meg arra se kerdezett ra , volt-e a csaladban szivbetegseg (volt).

nu pagagyí 2012.07.22. 15:48:13

@endike: Az anya joga is fontos, ha nem akarja a gyereket, bizonyos korlátok közt dönthet róla. Ha minden jogot elvesznek tőle, akaratnélküli szülőgéppé degradálják.

A liberálisokról téves elképzelésed van. Nem abszolutizálnak automatikusan minden szabadságjogot, ütközés esetén a két jog érvényesülését, a legkisebb korlátozás elvén szabályoznák.

neoteny · http://word.blog.hu 2012.07.22. 16:14:39

@nu pagagyí:

"ütközés esetén a két jog érvényesülését, a legkisebb korlátozás elvén szabályoznák"

Ez csak arra jó hogy a mindenkori kormányzat politikai cserekereskedelem tárgyává tegye az "ütköző" jogokat.

Kanadában 24 éve nincs érvényes abortusztörvény; az akkor érvényeset alkotmányellenesnek nyilvánította a Legfelsőbb Bíróság. Az akkori kormányzat megpróbált egy újat hozni, de nem sikerült neki; azóta pedig egyetlen kormányzat sem próbálta meg újraszabályozni azt. Egy kanadai nő akkor (a születés pillanatáig bezárólag) és olyan abortuszt választ amilyet meg tud fizetni és amihez elérhetése van.

Valamelyik nap pedig abortuszellenes tüntetés ill. menet volt a városunkban: a rendőrség biztosította, a menetelők táblákkal tüntettek, a népek pedig egy szó nélkül nézték (vagy nem nézték) őket. Teljes mértékben gyakorolhatták a szólás- és gyülekezési szabadságukat; az, hogy képtelenek olyan mértékű társadalmi támogatást szerezni hogy hathatós nyomást tudnának gyakorolni a (szövetségi) törvényhozásra pedig az ő problémájuk.

Mercel 2012.07.22. 16:15:39

@Martian:
"Politikusokat hol lehet abortálni születés után? :)"

Höhö..:D

Sajnos ez jelen pillanatban törvényes eszközökkel nem lehetséges.
Mármint fizikailag.

Egyébként arányosan, (szavazatonként) állampolgári jogon lehet abortálni egy politikust - mint politikust.
Abban az esetben, ha senki nem szavaz például többé szeretett vezérünkre valamint a "Mi ferinkre" sem, akkor állampolgári jogon pár millió ember abortálhatja mind a két véglényt.
Mint politikust.
Emberként sajnos nem lehetséges, törvények tiltják, pedig mindkettő hiányában jobb hely lehetne az ország.

(De ha egyszer látok egy Oswaldot kikandikálni egy kis lukon, akkor fütyörészve továbbállok, és nem láttam semmit..)

"Frigyes"

Mercel 2012.07.22. 16:20:14

Egyébként az abortuszra mint eseményre prüszkölni, de a nagy büdös helyzet az, hogy mind erkölcsileg mind jogilag egyedül a szülők, illetve az Anya joga azt a döntést meghozni, hogy megszüli a leendő gyermekét, vagy művi úton elveteti.

Érdekes akik bőszen pattognak sose gondolnak bele, hogy nem a SAJÁT hanem valaki más életével akarnak szórakozni.

Valaki más élete az nemes egyszerűséggel úgy értendő, hogy ahhoz másnak semmi köze.

"Frigyes"

lavór 2012.07.22. 16:46:08

2012-ben kissé nevetségesnek tűnik, hogy: "betiltom a hirdetést"; az informatika világában semmi értelme. A múltban sem volt akadály, hogy illegális terhességmegszakításokat végezzenek, pedig csak szájról-szájra terjedt a cím. Na meg amit tiltanak, az nagyon jó üzlet.

iko75 2012.07.22. 16:57:42

@Karipapa01: csakhogy a nő, egy kivételtől eltekintve ( nemi erőszak ), maga megy bele a helyzetbe. Nem az állam tesz bele embriót, nem más mondja meg neki, hogy nem védekezhet. Most könyörgöm, hány fajta védekezés van? Egy csomó tabletta, gumi, spirál stb. A testéről a nő dönt. Ha védekezés nélkül teherbe esik, az is az ő döntése. De ha az abortusz mellett dönt, az már nem csak az ő testét érinti.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.22. 17:04:25

blablabla
itt nem arrol van szo, hogy ki ellenzi az abortuszt /en igen/
ki tartja elfogadhatonak
ki teljesen normalisnak
nem
arrol van szo
hogy ne reklamozzuk mar konyorgom
sok helyen meg a cigit meg a piat sem lehet
igen aki mindenkeppen akarja, az ugyis elveteti, de legkozelebb mar a hirado elott lesz reklam, hogy jojjon hozzank, tokeletes abortusz, olcson par napos hataridovel
hat alljunk mar meg!

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.07.22. 17:21:02

@hagyma: bepütyögöd a keresőbe, hogy terhességmegszakítás ára, erre kidob egy oldalt, amin ez van leírva.

Jujj!
Szerintem az egész guglit be kéne tiltani

alte trottel 2012.07.22. 17:23:28

Van sok hindu és buddhista a földön
Van sok nézet és vallási klán
Allahban oly sokan bíznak - de
Én nem voltam soha ilyen!
Római katolikus vagyok
Az egyház befogadott
Hisz bárki katolikus lehet
Aki csak él és mozog!
Nem kell a daliás termet
És nem kell, hogy legyen eszed
Az egyházé vagy abban a percben mikor
kilô az édesapád...
Hiszen...

Minden sperma drága
Minden sperma szent
És ha egy is elvész
Isten mérges fent

Minden sperma drága
Minden sperma szent
És ha egy is elvész
Isten mérges fent

A pogányok spermája
A porba alászáll
Ezért majd az Isten
Rajtuk bosszút áll!

Miden sperma fontos!
Minden sprma jó!
Minden sperma hasznos!
És jóra való!

Hindu, taoista, mormon
Csorgatja bárhová
De Istennek csak az kedves
Ki jobban vigyáz rá!

Minden sperma számít
Mindkét féltekén
Esküszünk, hogy óvjuk!
Én, és én, és én...

Járhatsz hegyen-völgyön
Mindegy, merre mész!
Isten lesújt rád is,
Ha egy spermád kárbavész!

Minden ondó fontos!
Minden ondó jó!
Minden ondó hasznos!
És jóra való!

Minden sperma drága
Minden sperma szent
És ha egy is elvész
Isten mérges fent...

Monty Python - Every Sperm is Sacred

www.youtube.com/embed/fUspLVStPbk?rel=0

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.22. 17:27:22

@kolbászoszsömle: nem nem kell
aki raszanja magat, hat tegye meg
de ne raklamozzak
hanyingerem volt mikor ablikkben valamelyik vv jozsi ezen lomolt, hogy elvetetik a gyerekuket
maganugy
nem helyeslem, de maganugy
semmikeppen reklam
usse be googleba OK, O dolga, engem ne terheljen vele

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.22. 17:29:37

lehet talan olyan ertekrendu ember is aki nem tamogatja ezt a dolgot es mast jelent neki egy elet elvetele, vagy csak a liberalisok diktalhatnak?

hipo 2012.07.22. 17:34:26

Mikortól rákfene a rákfene?Mikortól légzsák a légzsák? Mikortól ember az embermagzat? Mikortól szűnik meg a nők átka, az abortusz szükségessége?

Interpellációmra válaszul a mindenható Természet elrendelte, hogy 2012. augusztus elsejétől a megfelelő ivarsejtek ütközését - a fogamzást - azonnal kövesse a magzat élve-éretten való megszületése bele az apja ölébe, hiszen a tudomány mai állása szerint a megfelelően egyesült ivarsejtek az emberi létezéshez szükséges minden információt már tartalmazzák. Ellentételezésként a mikroszkopikus rákfene legkorábban az észlelés után 12 héttel lesz majd kezelhető, a gépkocsik pedig csak felfúvódott légzsákokkal közlekedhetnek.

Az illetékesek a jogegyenlőséget szolgáló fenti módosítások után visszamenőleges hatállyal megértik talán, hogy az információk szervi kifejeződéséhez szükséges időnek az emberi lényeg megléte szempontjából nincs elvi jelentősége, ugyanakkor a nők Természettől kapott kizárólagos döntési joga aránytalanul súlyos kötelezettség, ami áldozattá teheti őket. Ne tódítgassuk kvázi szemölcsnek az embermagzatot, de értsük meg és hagyjuk méltósággal dönteni a nőket a lelkükből lelkedzett gyönyörű magzataikról is.
Gyászolhatunk, de semmilyen eszme nevében ne lebegtessünk vádakat.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.07.22. 17:35:53

@hagyma: " Felhívta a felügyelőség figyelmét arra, hogy a Google keresőbe beírt "terhességmegszakítás", "terhességmegszakítás ára", "terhességmegszakítás módszerei" kifejezések esetén a legelső találat "A gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól" szóló 2008-as törvény által tilalmazott reklám. "

Az első találatot ő reklámnak nézte, reklámként értelmezte.

Szóval ez a reklám úgy jut el a fogyasztóhoz, hogy a fogyasztó kíváncsi arra, amit reklámoz, hiszen mit ad isten PONT arra volt kíváncsi, amiről információkat adott a link.

Erős csúsztatás, hogy ezt tolják bele a pofádba.
Ha a guglit erről kérdezed, ezt is hozza.

nu pagagyí 2012.07.22. 17:36:16

@iko75: Kb. úgy, mint a devizahitelesek. Ők is önként vették fel, aztán mégis szabadulni akartak tőle. Az élet bonyolultabb, mint gondolnád és senkit nem kell arra kényszeríteni, hogy hazudjon, mert teszem azt, csak az erőszak lenne legális indok az abortuszra.

Szerintem a legjobb szabályozás, ha adott ideig (jelenlegi közmegegyezés szerint három hónapig) szabadon dönthet a nő erről és ezen azt értem, hogy senkinek semmi köze nincs ahhoz, miért.

nu pagagyí 2012.07.22. 17:41:49

@hagyma: Lehet, de őt úgysem érinti ez az egész vita, nem fog abortuszra járkálni. Viszont semmi szükség arra, hogy kéretlenül beleüsse az orrát mások ügyébe.

kuki123 2012.07.22. 17:44:18

@Timil: csak szerinted...

nincs semmi baj a sex-szel, de ha dug akkor védekezzen is.

Ha meg nem védekezett magára vessen. Hordja ki.
Ennyi erővel AIDS-es is lehet nem?
Mert hogy igen nagy %-ban még egymás nevét sem tudják a fiatalok.
Szóval a megoldás nem az hogy elvetetjük hanem, hogy a szülők beléjük sulykolják hogy védekezzenek.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.07.22. 17:47:42

@hagyma: Én pl. ellenzem az abortuszt és ellenzem az abortusz tiltását is.

Bizonyos értelmi szint és érettség kell ahhoz hogy ez így egyszerre menjen, de a liberális világszemlélet nem az ostobák sajátja.
Azok az ösztön vezérelt emberek, akik azt hiszik, hogy a kézbe kapott hatalom, plusz a saját vélemény a világról, elegendő a társadalmi szabályok meghozatalához, azokat nevezhetjük ostobának is.

Így igazából az között kell választani, hogy liberálisok, vagy ostobák vezetik-e az országot.
Jelenleg úgy tűnik liberális a kormány. :o

kuki123 2012.07.22. 17:48:35

@tildy:):

Elvégre a testre hat...meg a hormonokra...és mivel nincs két egyforma ember kémiailag meg biológiailag ezért van akinél jobban hat van akinél kevésbé és máshogy...meg egyáltalán minden féle kemikáliát szedni...nem elég ami a kajában van?

egyébként meg kimutatások szerint a nők sexuális étvágyát csökkenti...ez azért elég rossz hír :)

jó sex nélkül meg kapcsolatromlás :)

kuki123 2012.07.22. 18:00:33

@kód:

nos:
www.webbeteg.hu/cikkek/fogamzasgatlas/12447/fogamzasgatlasi-modszerek-osszehasonlitasa

itt már 2%-ot írnak helyes használattal

ami azért vicces mert mst akkor átdiffundálódik a latexen?

nem hinném

ez nettó hülyeség, főleg hogy ezzel azt bizonyítja hogy fertőzést is a kotonnal 2% elkapni...

a fogamzásgátlót 99,5-re 99,9-re írni azért nem csekély butaságra vall

a sterilzációt meg 99,7-99,9%-ra

nincsenek golyóid vagy méhed, de teherbe eshetsz, meg ejthetsz valakit...

Ez egy vicc akárki csinálta ezt a táblázatot.
en.wikipedia.org/wiki/Pearl_Index#Criticisms

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.22. 18:06:36

@kolbászoszsömle: ezzel en is igy vagyok
nem vagyok az abortusz hive, sot, de nem szeretnem ha tiltanak
de semmikepen se raklamozzak
OK feluletesen olvastam, hogy csak a googlevel van baja
de nem baj ha neha valaki felszolal a dolog ellen
itt is neha kimennek tablakkal az utcara, hogy no abortus

kuki123 2012.07.22. 18:12:28

jah és a legjobb:

drimmun.com/fogamzasgatlas/homeros-modszer.html

Sajnos az ovuláció bekövetkeztére nem lehet a hőmérsékletingadozásból előre következtetni, ezért fél idő előtt óvszer vagy a nemi élettől való tartózkodás szükségeltetik. Szigorú önfegyelmet, pontos napi mérést és feljegyzést igényel, de mindezt betartva, helyesen alkalmazva egészen hatékony módszernek tekintik, mindemellett pedig az egészségre teljesen ártalmatlan.

és akkor ez 1 nagyságrendel jobb mint a koton...nah menjenek a picsába

Fizikailag megakadályozva hogy egyáltalán a hüvelybe kerüljön

VS.

hüvelybe kerül a sperma, de éppen nem érett és emiatt nem termékenyül

és az utóbbit hozzák ki győztesnek...

Nem tudom melyik orvos volt ez a húgy agyú, de elmehet a picsába

...és még a női óvszernél is jobb ami pedig 2xer akkora mint a férfi és a külső nemi szerveket is lefedi...hát beszarás komolyan.

A józan logikát meghazudtolják, egy fityinget nem adnék annak a táblázatnak a hitelességére.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.22. 18:18:22

@nu pagagyí: az abortusz problemaja mindenkit erint
akarcsak pl a halalbuntetes, vagy adinnye ara,

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2012.07.22. 18:25:24

@iko75: Es ha mindezek mellett is besikerul, hiaba tartott be mindent, akkor is az o hibaja. Szep kis himsoviniszta hozzaallas.

kód 2012.07.22. 18:32:00

@kuki123: "nincsenek golyóid vagy méhed, de teherbe eshetsz, meg ejthetsz valakit..."

A sterilizáció nem jelenti, hogy kiveszik a heregolyókat vagy a méhet(???). Magam részéről itt befejeztem.

alte trottel 2012.07.22. 21:06:23

@tildy:):
Nem hím (nézd meg a harcos abortuszellenesek között _TÖBB A NŐ_ mint a férfi ) és nem soviniszta, hanem jellemzően katkó és fundamentalista (rettenetesen hülye) hozzáállaás

neoteny · http://word.blog.hu 2012.07.22. 21:51:43

@kolbászoszsömle:

"Bizonyos értelmi szint és érettség kell ahhoz hogy ez így egyszerre menjen"

Vagy orwerlli doublethink.

fourgee 2012.07.22. 23:15:25

Akik a Pearl-indexszel jönnek, meg a mindenféle hibaszázalékokkal és statisztikákkal, azoknak üzenem hogy gondolkodjanak el.

Mi történik akkor ha van egy tizenéves pár, az egyik 15, a másik 17 éves, nem védekeznek és a lány teherbe esik? Mi történik ha orvoshoz kerül?

100% hogy rá fognak kérdezni hogy védekeztek-e.

Ilyen esetben ki az aki azt mondja hogy nem védekezett? Senki!

Mit fognak mondani helyette? Azt hogy gumival védekeztek, de úgy látszik kiszakadhatott, stb, amit nem is láttak rajta.

Szóval minden egyes ilyen eset a gumi statisztikáját rontja, miközben ez a statisztika hazugságon alapul.

Vagy mi van ha valaki rendszertelenül szedi a tablettát, vagy pár napot átbulizik, kihányja, stb. Arra is azt fogja mondani végül hogy ő rendesen szedte nem is érti miért eshetett teherbe. Az ilyen eset meg a tabletta Pearl-indexét rontja, miközben gyakorlatilag nem is szedte...

Hm?

alte trottel 2012.07.23. 01:17:50

És van még az az eset is, amikor a totál beáll (felállt) ifjú ember látókörébe egy váratlan fordulattal elérhető oina kerül, viszont az éppen nincs elérhető közelségben egy fia koton se? A leányzó végre-valahára hajlandó kibújni a bugyiból, _HA_ meggyőzöd a veszélytelenségről. A tesztoszteron az egekben, a szerszám mint az acélpajszer, a herék már fájnak, hát rámondod, hogy nyugi, felhúzom a gumit! És arra gondolsz, hogy majd kiszállsz Kelenföldnél, de biza befutsz a Délibe!
Bizony, ha beüt a krach, akkor esküszöl, hogy az a rohadt gumi volt a hibás!

alte trottel 2012.07.23. 08:34:47

Elárulok egy szörnyű titkot!
Ha érthetetlen szavakat látsz, nézd meg a billentyűzeteden, hogí nik a szonszédoa netűk!
(pláne éjfél utáni hsz-nél)

(ha esetleg eddig nem tudtad volna: Már a régi görögök is ismerték a pinát!)

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.07.23. 23:45:33

@neoteny: Az ejtőernyőzéssel sem értek egyet, mert nem csak a környezetet rombolja, töméntelen üzemanyagot elpazarolva egy-két perc élvezetért, de még bele is lehet halni, ám ettől függetlenül azt sem tiltanám be.
A marihuána fogyasztással sem értek egyet, mégsem gondolom, hogy helyes, hogy tiltva van.

Tök sok olyan dolog van a világban, amit én nem szeretek, károsnak tartok, veszélyesnek és értelmetlennek, de ezek zömét sosem tiltanám.

neoteny · http://word.blog.hu 2012.07.24. 00:18:42

@kolbászoszsömle:

De tiltanád azt hogy az alkalmazott olyan munkaszerződést kössön a munkaadóval ami mindkettőjük számára hasznos.

Ennyit arról hogy "akik azt hiszik, a kézbe kapott hatalom, plusz a saját vélemény a világról, elegendő a társadalmi szabályok meghozatalához, azokat nevezhetjük ostobának is."